Vaša korpa
makrobiotika > Miso paste

MUGI MISO 400g

0.00
760.00 din.
ODABERITE KOLIČINU IZ PADAJUĆEG MENIJA I SAČEKATI DA JE KORPA REGISTRUJE

MUGI MISO 400g
Prirodno fermentisana pasta od soje, ječma i kodži enzima

  • štiti imunitet, snažan je antioksidans
  • otklanja umor
  • pomaže varenje, reguliše funkionisanje creva
  • smanjuje holesterol
  • štiti od stomačnog čira, arterioskleroze i visokog krvnog pritiska
  • smanjuje rizik od kardiovaskularnih oboljenja uprkos visokom sadržaju soli
  • štiti od radijacije i nekih oblika kancera
  • pozitivno utiče na mentalno zdravlje i fizičko blagostanje​

Mugi miso je:

  • Odličan izvor mangana, cinka, fosfora i bakra
  • Bogat proteinima i biljnim vlaknima
  • Važan izvor fitonutrijenata
  • Sadrži grupu B vitamina, E vitamin, K vitamin i Folnu kiselinu

Dodavanjem misoa u redovnu ishranu stičemo zdravlje, puni smo života i postajemo srećni!

VAŽNO

Kuvanje misoa na velikim temperaturama uništava zdrave bakterije i enzime. Zbog toga se miso dodaje u supu ili druga kuvana jela na samom kraju, kada se skinu sa vatre. Obično ide jedna kašika misoa po osobi.

BRZI SAVETI

  • Miso supa se priprema brzo i lako. Zagrejte vodu i kad je skinete sa vatre dodajte u nju miso pastu. Uživajte u supi! Ili, skuvajte u vodi mladi luk, šitake pečurke, tofu, šargarepu i dajkon i dodajte na kraju miso pastu.
  • Važno je da miso ne provri, da se ne bi uništile zdrave bakterije i enzimi.
  • Pomešajte malo misoa sa maslinovim uljem, lanenim uljem, djumbirom i belim lukom za istočnjački preliv za salate i hladna jela sa žitaricama i semenkama.
  • Sendiviči sa misom i tanom (tahinijem) se lako pripremaju. Samo namažite miso na parče hleba i prelite tanom. Dodajte nasečeni avokado za dodatni užitak.
  • Najlakši način da se jede miso je da se napravi sos od misoa i samo prelijete preko kupusastog povrća, repe, blitve, krompir pirea, salate...

MUGI MISO koji uvozimo se proizvodi po autentičnom, tradicionalnom japanskom receptu kroz višegodišnju fermentaciju soje i morske soli, sa dodatkom ječma i enzima kodji (aspergillus orizae).

MUGI MISO je mnogo više od hrane. Njegova svojstva su daleko moćnija od same soje. Od drugih vrsta misoa se razlikuje po dodatku ječma i dužem periodu fermetnisanja zbog čega ima tamniju boju i bogatiji ukus. 

Jedna kaščica misa dnevno dovoljna je da pomogne vašem organizmu da stekne energiju i da se zaštiti od bolesti. Lako se koristi u svakodnevnoj ishrani, posebno u supama i kuvanim jelima.


LEKOVITA SVOJSTVA: Miso sadrži linolinsku kiselinu i lecitin koji rastvaraju holesterol u krvi. Veoma je koristan u sprečavanju arterioskleroze i visokog krvnog pritiska.

Bogat je mineralima. Kvalitetno proizveden Mugi Miso sadrži žive enzime koji direktno pomažu u procesu varenja hrane. Miso ima antikancerogena svojstva, a pomaže i eliminisanje štetnih materija i radioaktivnih supstanci iz organizma putem stolice. Miso sadrži proteine, kompleks B vitamina, obilje kalcijuma, fosfora, gvoždja, natrijuma, kalijuma, bioflavonide.

Miso ima izuzetno bogat ukus koji zadovoljava želju za jakom hranom i pruža toplu energiju neophodnu ljudskom organizmu posebno u zimskom periodu, iako se koristi u ishrani svakodnevno tokom cele godine. Miso okrepljuje krv, stomak i creva.
 


Postoji nekoliko različitih vrsta misa. Neki su slatki, neki slani, neki ljuti. Sazrevanje traje od nekoliko meseci do nekoliko godina. Trajanje ovog procesa i sastav u velikoj meri utiču na njegov ukus, miris i energiju. Za svakodnevnu upotrebu obično se koristi miso od soje sa dodatkom ječma, koji je fermentisao od 18 meseci do 24 meseca.

Zbog privlačnog i intenzivnog ukusa, potrebno je pažljivo odrediti količinu upotrebljenog misa koja u kuvanju zavisi od relativne slanoće odredjene vrste misa i od vrste jela. Obično se u standardnu miso supu stavlja jedna kafena kašičica na jednu porciju (2,5 dl).

Evo nekoliko ideja za upotrebu misa:

Žitarice - Miso umaci su izvrsni za žitarice i testeninu. Miso se može koristiti kao zamena za so pri začinjavanu žitarica ili pečenju.

Supa - Miso se tipično koristi u kuvanju supa bogatog ukusa sa širokim dijapazonom povrća i morskih algi. Takodje je dobar u temeljcima (koncentrovanoj supi) za supe i testeninu, a može se poslužiti i kao dodatak supama od žitari­ca, mahunarki ili povrća.

Potražite ideje za recepte na našem sajtu pod rubrikom “recepti”, kao i u vrhunskom makrobiotičkom kuvaru Evelin Kuši: Veliki makrobiotički kuvar koji takodje možete naručiti kod nas.

Ako vam je tokom zime hladno, a nemate vremena... stavite kašičicu organskog mugi misoa u šolju vrele vode i dobro promešajte. Popijte ovaj moćan slani napitak. Osetićete istog časa kako ste se ugrejali i okrepili zdravom energijom. I ne samo to, ova energija će vas držati tokom čitavog dana